Post by elstatoneres on Feb 18, 2022 17:12:31 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Adventure Escape: Asylum ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Adventure Escape: Asylum IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder ökar primogems ▞▞▞
▞▞▞ Adventure Escape: Asylum 2022 version ▞▞▞
Adventure Escape: Asylum Avanture ycj
Mystiskt
Spelet är ok. Men jag uppskattar inte bedrägeriet att jag skulle få gratisstjärnor för en recension. För här är min recension, men belöningen dök aldrig upp.
Escape rooms i Göteborg för upp till sex spelare
Måste vara ett tidigt Haiku-spel. Skärmen rullar obekvämt när den zoomar in. Spelen är lite slumpmässiga utan någon riktig aning om vad målet är. Inte lika bra som den hemsökta jakten eller midnattskarnevalen
Spännande och ganska enkelt.
Jag gillade inte hur det här spelet var uppbyggt. Det gjorde det väldigt svårt att få tips som kostar stjärnor och sättet att få stjärnorna är alldeles för begränsade
Bör börja lättare och sedan bli allt svårare. Stjärnor som betalar för dricks är svåra att få tag på och det slutar med att du måste betala för att få mer. Jag tror inte att man ska behöva betala för att spela ett GRATIS spel. Åh, och du är tänkt att få 5 stjärnor för att lämna detta betyg. Det gjorde jag inte.
Avinstallerad. Strax efter handledningen stod jag inför en strömförande tråd, kunde inte röra den med mina bara händer. Gick för att ta handskarna ur lagret... kunde inte klicka på NÅGOT därifrån. Inklusive tipsknappen. Mycket tråkigt.
Hämta Alexandra Scary Stories Chat 2 1.1.1.96 APK Android
Riktigt härligt spel, med en bra historia. Det är inte för långt, vilket gör det till det perfekta spelet att spela på en regnig eftermiddag. Pusslen var mycket bra, precis rätt svårighetsgrad, och jag älskade att spelet inte håller din hand för att bebisa dig genom att lösa dem.
Det är jättehäftigt!!!!! Får dig att tänka och håller din uppmärksamhet väldigt bra!! Jag är beroende!!! Det enda jag kan jag skulle ändra, är ett sätt att få fler stjärnor för tips bc att de kostar så många stjärnor efter att du har använt de första 2 gratis och för det mesta hjälper de gratis inte mycket!!! Men förutom det rekommenderar jag det till alla!!!!!
Adventure Escape: Asylum Dobrodružné ynmk
Klumpigt än så länge. Det verkar som att du måste betala för alla tips förutom att lämna en recension som kan ge något.
För nu är det bra
Coolt spel
Trött på att inte avsluta ett helt kapitel, spara automatiskt. Jag avinstallerade den
Klurigt men kul
Bra
Betyg hittills bra. Har just börjat. Jag önskar när det finns pussel att det skulle ge dig instruktioner utan att använda en stjärna eller en ledtråd som många MÅNGA andra punkter för att hitta objektspel, men jag tycker att du bara får 2/3 rum att söka i åt gången. Liknande spel måste du gå långt tillbaka för att hitta vad du ska göra. Jag har inte sett ett alternativ för att titta på några annonser för att få gratis tips så vi får se om det är en hett pengar eller inte!
Grafik kan vara bättre och mer utmanande pussel men överlag ett roligt spel.
Det var ett snabbt roligt spel att spela. Ganska enkelt, vissa delar krävde lite eftertanke. Jag tänkte ge det tre stjärnor men slutet. Slutet fick mig och sättet det knöt ihop i handlingen var helt fantastiskt. Jag skulle rekommendera att spela bara för slutet. Jag skulle ljuga om jag inte sa att det fick mig att gråta lite
Mandrake Your goal in this point and click puzzle adventure game is to ... the main goal is to solve all puzzles correctly and escape the witch's house.
Spelet startar inte... Laddar bara
Bra spel jag tycker om det är det roligaste
Android-Applikation Adventure Escape: Asylum Utvecklad Av Haiku Games Listas Under Kategori Äventyr. Den Nuvarande Versionen Är 32 Släppt 2018-08-11.
Inte ett dåligt spel men de ständiga kneparna med att behöva gilla ett spel för att använda en ledtråd är irriterande, speciellt när du lämnar en recension här & inte får stjärnorna eller gillar ett spel på ett spel jag inte har spelat & inte får tipset
Jag förstår inte varför något spel skulle vilja komma åt min personliga information
Adventure Escape: Asylum Videor och höjdpunkter - Twitch
Lagom svåra kluringar
Handlingen är tyst bra det enda som inte sparar dina framsteg.
har precis börjat och än så länge gillar jag det. Har precis avslutat några fler nivåer... än så länge har det gått bra. FÄRDIGA. Önskar bara att grafiken var större.... Lite svårt att spela på en telefonskärm. I övrigt trevligt men kunde ha varit längre.
Har precis börjat spela spelet, men tycker att det är oerhört utmanande att trycka på, bra story hittills, det får dig att vilja fortsätta med det
Dumb Ways to Die معمولی blyx
Detta spel har bra pussel som gjordes ganska kreativt och vackra konstverk. Men historien/mysteriet är ganska mediokert och kunde ha skrivits bättre. För en skräck-/mysteriehistoria skulle den ha kunnat utvecklas mycket mer och verkligen kunna använda mer än 1 bg-musik genom hela spelet. Atmosfären är väldigt viktig i skräck/mysteriespel och tyvärr missar den här märket på den aspekten. Fortfarande ett bra spel att klara av cirka 30 minuter eller så.
Verkar gud än så länge. 3 av 5 stjärnor
Adventure Escape: Asylum i App Store
Så jag har delat appen hundra gånger till Facebook för tips eller vad som helst och det ger mig dem inte!
Det är häftigt att leka..men ett misstag är att jag inte gillar det när det känns som att ingen ledtråd ges mycket och tipset är svårt att förstå ibland....tq
Adventure Escape: Asylum Adventure afsr
Inte illa än så länge....njuter av spelet och historien. Gillar också möjligheten att hitta stjärnor i kapitlen för extra tips.
Än så länge är allt bra. Det här är en uppdatering. Jag spelade det här spelet förut och jag kunde inte klara kapitel 3, som nu kan jag fortfarande inte klara kapitel 3 så jag tar bort spelet. Det är ok att vara utmanande ibland men när det är för utmanande och svårt att klara en nivå blir jag irriterad på spelet
Det går ganska långsamt när man plockar upp föremål och öppnar saker och det gav mig inte de 5 stjärnorna de sa att jag skulle få för att lämna en recension...Jag tar bort det här spelet