Post by elstatoneres on Feb 18, 2022 16:53:50 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Sonic Dash 2: Sonic Boom ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Sonic Dash 2: Sonic Boom IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ veel munten hack ▞▞▞
▞▞▞ Sonic Dash 2: Sonic Boom 2022 version ▞▞▞
Blijft vastlopen als we in een boom crashen. Kan ook niet op de enquête komen
Sonic Dash 2: Sonic Boom Žaid. automat. xvi
Goed spel, maar je kunt na de eerste game geen advertentie plaatsen, zelfs niet midden in de tutorial Sorry, maar na elke game moet ik een advertentie bekijken alsof het een tol is
Nadat je een specifiek personage in het spel hebt gekregen, begint het saai te worden.
Age of Z Origins:Tower Defense ยุทธศาสตร์ zhpl
Deze game is goed, maar er is altijd een probleem dat servers verbinding maken en ik kan mijn beloningen niet openen. Los dit op
Weet je, ik dacht dat dit spel alleen over robots ging, net als in de tekenfilm. Maar ik was ernstig teleurgesteld.
Het is echt een geweldig spel en ik raad iedereen ten zeerste aan om het eens te proberen. Het zou nog geweldiger zijn als er meer nieuwe gebieden en nieuwe plaatsen zijn om te verkennen en het spel een beetje soepeler te laten verlopen, omdat het soms niet zo soepel verloopt. Ik hoop dat de volgende update het beste is. Ga zo door jongens
Voor een rondje hardlopen zou Sonic leuk en spannend zijn maar het is best wel saai, de omgevingen zijn visueel niet aantrekkelijk ze zijn versmolten. De obstakels zijn vrij eenvoudig en leuk. Het dashboard zelf is niet spannend in vergelijking met andere hardloopgames zoals Temple Run.
Fatsoenlijk spel. Mijn probleem is hoe een game van 5 jaar of langer nog steeds dezelfde glitches en dezelfde karakters kan hebben (we wachten nog steeds op het "meer" waarvan je zei dat het "binnenkort zou komen") als toen het voor het eerst werd uitgebracht, zelfs na zoveel updates. Het ontwikkelteam zou het beter moeten doen.
BOOOOOM JAKALAKA!!!
Geweldig spel ik speelde dit spel toen ik bijna 7 tot 9 was en toen mijn nieuwe telefoon kwam, speelde ik ook een spel in mijn nieuwe telefoon, het was een leuk spel, maar wanneer je op niveau 78 komt, zoals in de buurt van 50 of 60.Het tijdniveau omhoog is te traag en maak de prijs van het personage laag. Ik weet dat we karakter kunnen winnen tijdens het evenement, maar het heeft te veel punten nodig
De game is erg leuk, maar kun je de combo-timer niet houden 😅
Sonic Dash 2: Sonic Boom ReviewThis is a new aspect of the game that will play in the interest of match. The most interesting aspect of this game is that
Het laat me voor geen moment naar een van de live-evenementen zoals de schaduw en toen nam het een deel van mijn voortgang weg van enkele van de beloningen die ik verdiende en ik heb deze vijf beoordelingen met één ster al gegeven en het blijft over het verwijderen van mijn beoordelingen
Cool spel
Leukste spel ooit
Het is goed denk ik, het probleem dat ik ermee heb is dat het meer op een goedkope knockoff-game lijkt dan op een echte sega-game
Sonic Dash 2: Sonic Boom આર્કેડ dyg
Ooh
Het geeft me mijn tickets niet! Er stond 36 minuten tot het volgende ticket en ik heb 3 UUR gewacht en geen ticket repareer het alsjeblieft
oke dus ik ben dol op dit spel en ik heb het een tijdje gespeeld, maar het heeft nieuwe karakters nodig, met name zooey silver jet wave storm charmy espio vector metal sonic big rouge cream en blaze voor bijna vijf jaar deze game character shop heeft binnenkort meer karakters gezegd maar is niet toegevoegd alles behalve het idee van speciale krachten is leuk, ik vind het best leuk
Deze game is leuk, maar ik hou niet van advertenties, dus als je sterft in de game, komen er advertenties in de vrije tijd 👍
Heel leuk spel. Ik vind het leuk
Ik vind dit leuk, waarom moest ik 180 sterringen op één personage gebruiken terwijl ik er Tails mee had kunnen kopen.
Heel goed spel Ik heb ervan genoten Bedankt voor het maken van dit spel
Deze app is alleen beschikbaar in de App Store voor iPhone en iPad. Sonic Dash 2: Sonic Boom 4
Sonic Dash 2 Sonic Boom is een spel dat je echt niet kalm houdt met 10 rode sterrenringen die elke keer een beetje vervelend en weerbarstig kunnen worden.
Bekijk de nieuwste en beste Sonic Dash 2: Sonic Boom-video's op Twitch. Meld je aan of log in om lid te worden van de community en volg je favoriete Sonic
Het heeft een bug.. telkens als ik op de veer spring, verdwijnt het personage en moet ik het lopende spel afsluiten en opnieuw opstarten.. gedurende die tijd werkt er niets aan dat spel.. het is erg teleurstellend om mijn records in het spel te verliezen vanwege deze
Ik hou van dit spel, maar haat het tegelijkertijd. Deels omdat sommige uitdagingen en missies te moeilijk zijn, vooral de missies met enerbeams. Ook is de hoge prijs van karakters te hoog. Ik wou dat ze konden worden verlaagd naar een betere prijs. En ik zou willen dat sommige van de uitdagingen een beetje makkelijker zouden zijn. Ook past het streepjeseffect helemaal niet; Sonic en vrienden rennen veel langzamer dan ze zouden moeten.
Het is een leuk spel maar na elk spel dat je speelt komt er een advertentie. Daarom heb ik dit spel 1 ster gegeven.
Sonic Dash vs Crash Bandicoot On The Run Android Gameplay ... Sonic Dash 2: Sonic Boom - All ...
GRATIS | UNIVERSELE REKENEN. Bronnen voor Sonic Dash 2: Sonic Boom ✓ 【HET WERKT】 ✓ Alle bronnen voor de beste games GRATIS.
Ik gaf dit spel 4 sterren vanwege de jungle-plek in het spel, het hangt maar de andere plaatsen niet. Het zou veel helpen als je dat oplost.
Was heel leuk, maar laadt niet meer🍊
Sonic Dash 2: Sonic Boom Аркадни hpwn
Het blijft zeggen dat ik niet verbonden ben met een server, best leuk, maar het wordt vervelend als je geen evenementen kunt doen
Deze game is zo leuk, maar de mooie lange advertenties verschenen om de 5 minuten, maar het grootste probleem is dat DE SPEL HERSTART wordt als ik dit over 2 jaar speel en ik mijn hele voortgang ben kwijtgeraakt. Los deze bug alstublieft op.
De game is echt spannend en na zoveel vooruitgang te hebben geboekt, verloor ik al mijn apps en moest ik Sonic Dash opnieuw installeren, maar mijn voortgang was nog steeds intact, ik hoefde niet opnieuw te beginnen, dat is geweldig jongens. in een nieuwe update is het beter als we tijdens het spel van personage kunnen wisselen
Dit spel is echt geldklopperij. In plaats van één keer voor het spel te betalen, koop je munten. U kunt gemakkelijk honderden munten in één keer doorbranden, aangezien de heroplevingskosten toenemen naarmate u langer rent. Mijn laatste run kostte $ 5 aan munten met een handvol revives.